Gratis retourneren is altijd mogelijk. Voor eventuele uitzonderingen of als je twijfelt over het retourneren, bekijk de retourvoorwaarden.
Stappen voor retourneren:
- Meld het artikel voor retour aan in je account. Hier ontvang je onmiddellijk de retourinstructies, een barcode en het retouradres.
- Start de retourprocedure.
- Lever je pakketje in:
- In de brievenbus: Druk het retourlabel af, bevestig het op de doos en verzend het pakket via de post. Als je geen printer hebt, kun je het pakket afgeven bij een pakketpunt en de barcode vanaf je telefoon laten scannen.
- Via een pakketpunt: Print het retourlabel, plak het op de doos en breng je pakket naar het dichtstbijzijnde pakketpunt. Zonder printer? Laat de barcode vanaf je telefoon scannen. Vergeet niet om je verzendbewijs te bewaren voor traceerbaarheid.
- Via een pakketkluis: Selecteer ‘pakketkluis’ als retourmethode bij het aanmelden van je retour. Vervolgens ontvang je een e-mail met instructies voor het reserveren van de pakketkluis waarin je jouw pakket kunt deponeren.
Overweeg je een ophaalafspraak te maken? Lees meer over de beschikbare opties.
Volg je retourzending gemakkelijk via je account. Je ontvangt tevens een e-mailbericht zodra de retourzending is verwerkt.
Wanneer je de retour hebt verstuurd, wordt deze binnen 7 dagen door ons of onze partner verwerkt. De teruggave zal daarna binnen 5 a 6 werkdagen op je rekening staan.”