Voor 17:00 besteld, morgen in huis – Gratis verzending vanaf €35,-

[gtranslate]

Klantenservice

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Betaalmethoden

Betaalmogelijkheden

  • iDEAL
  • Bancontact
  • EPS
  • KBC
  • Paypal
  • Achteraf betalen met klarna: via iDEAL of Bancontact of maak het geld over (binnen 14 dagen na de verzending van het artikel).
  • Creditcard (Mastercard, Visa of American Express): het bedrag wordt gereserveerd en pas na levering afgeschreven.
  • Debit card: het bedrag wordt direct afgeschreven
  • Haar Store cadeau kaart

Achteraf Betalen

Om gebruik te maken van de optie Achteraf betalen, volg je deze eenvoudige stappen:

1. Plaats de gewenste producten in je winkelwagen.
2. Ga naar je winkelwagen en klik op ‘Doorgaan naar bestellen.’
3. Kies vervolgens de betaalmethode “Achteraf betalen.”

Waarom kan ik niet voor Achteraf betalen kiezen?

Er zijn verschillende redenen waarom de optie “Achteraf betalen” mogelijk niet beschikbaar is. Controleer welke situatie voor jou van toepassing is. In sommige gevallen kun je zelf stappen ondernemen om “Achteraf betalen” mogelijk te maken. Als dat niet lukt, kun je altijd een andere betaalmethode, zoals een creditcard, selecteren. Met andere betaalmethoden wordt het bedrag pas afgeschreven na de levering van je bestelling.

Mogelijke redenen waarom “Achteraf betalen” niet beschikbaar is:

1. Het totaalbedrag van je bestelling is te hoog.
2. Het e-mailadres dat je hebt ingevoerd is ongeldig. Zorg ervoor dat je een geldig e-mailadres gebruikt.
3. Er staan nog openstaande facturen op je account. Deze moeten eerst worden betaald.
4. Het bezorgadres dat je hebt opgegeven, is ongeldig. Kies een ander bezorgadres.
5. Je hebt gekozen voor aflevering bij een afhaalpunt. Selecteer een ander bezorgadres.
6. Het type product dat je hebt besteld, komt mogelijk niet in aanmerking voor “Achteraf betalen.” Deze optie is meestal niet beschikbaar voor digitale producten, abonnementen, laptops, mobiele telefoons en andere elektronische apparaten.

Facturering

Zodra je bestelling is bezorgd, kun je de factuur vinden in je account. We sturen ook een e-mail met een betaallink.

Betalen

Je kunt je factuur betalen met iDeal via de betaalknop in je account of handmatig overmaken naar het rekeningnummer, deze staat vermeld op de factuur. Vermeld het factuurnummer als omschrijving.

Als je besluit om je bestelling te retourneren, hoef je de factuur niet te betalen. Zodra we de retourzending hebben verwerkt, wordt de factuur geannuleerd. Als je al hebt betaald en je wilt toch retourneren, wordt het betaalde bedrag teruggestort nadat de retourzending is verwerkt.

Houd er rekening mee dat je de factuur niet achteraf kunt betalen met een cadeaubon. Bewaar dan je cadeaubon voor de volgende keer.

Betaling Mislukt?

Indien je betaling is mislukt, maar er is wel een bedrag afgeschreven, zorgen we voor terugbetaling. De snelheid van terugbetaling is afhankelijk van de reden en je gebruikte betaalmethode:

Technische storing:  iDEAL, Bancontact of Achteraf betalen – binnen 1-3 werkdagen. Creditcard – de reservering wordt binnen 1-2 werkdag opgeheven. Debit card – binnen 3 werkdagen. Cadeaubon/kaart – binnen 4 uur opgewaardeerd in je account.

Transactie verlopen: Cadeaubon/kaart + iDEAL of Bancontact betaling wordt niet afgeschreven – de cadeaubon wordt binnen 4 uur opgewaardeerd in je account.

Saldo cadeau kaart verdwenen: Bij een mislukte of niet-afgeronde betaling waarbij (gedeeltelijk) een cadeaubon is gebruikt, kan het saldo van je cadeaubon tijdelijk worden afgeschreven. Dit wordt automatisch binnen 4 uur weer opgewaardeerd.

Problemen met Betalen?

Als je problemen ondervindt, overweeg dan de volgende tips:

1. Probeer het later opnieuw, mogelijk is er een tijdelijke storing.
2. Overweeg om een andere betaalmethode te gebruiken.
3. Probeer te betalen met een andere browser of op een ander apparaat.

 

Klantenservice

Vanaf het moment dat je je bestelling ontvangt, heb je 30 dagen de tijd om je artikel als retour aan te melden in je account.
Geef aan dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen in plaats van wat je oorspronkelijk had besteld. Kies 'ander artikel ontvangen dan besteld' als retourreden.
Gratis retourneren is altijd mogelijk. Voor eventuele uitzonderingen of als je twijfelt over het retourneren, bekijk de retourvoorwaarden.
Vanaf het moment van ontvangst van je bestelling, heb je 30 dagen de tijd om je retour aan te melden in je account.
Wanneer je een artikel via Haar Store aanschaft, mag je ervan uitgaan dat het in goede staat verkeert en naar verwachting functioneert bij normaal gebruik.
Wij of onze partners verwerken je annulering binnen 24 uur, daarna betalen we je terug. Je ontvangt automatisch een e-mail van ons als je annulering is verwerkt.