Voor 17:00 besteld, morgen in huis – Gratis verzending vanaf €35,-

[gtranslate]

Klantenservice

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Garantie & Reparatie

In het kort

Wanneer je een artikel via Haar Store aanschaft, mag je ervan uitgaan dat het in goede staat verkeert en naar verwachting functioneert bij normaal gebruik. Niettemin kan het voorkomen dat je onverhoopt ontevreden bent en het artikel wilt retourneren of ter reparatie wilt aanbieden. Er gelden specifieke richtlijnen voor deze processen. Om onaangename verrassingen te voorkomen, raden we je ten zeerste aan om deze informatiepagina te raadplegen.

Fabrieksgarantie

De fabrikant van het door jou bestelde artikel kan fabrieksgarantie bieden. Indien het product binnen de garantieperiode defect raakt, heb je recht op kosteloze reparatie of vervanging, op voorwaarde dat het defect voldoet aan de garantiebepalingen en het product op normale wijze is gebruikt. Raadpleeg de garantievoorwaarden om te zien welke rechten je hebt gedurende de garantieperiode.

Wij staan klaar om je hierbij te helpen: Start je reparatieaanvraag in je account of neem contact op met de partner, aangezien garantie en service voor aankopen bij onze partners rechtstreeks via de partner verlopen. Je kunt ook altijd direct contact opnemen met de fabrikant.

Contact opnemen met de partner: Let op dat de fabrieksgarantie kan variëren per fabrikant. Raadpleeg het bijgevoegde boekje in de verpakking van je artikel voor meer details. Sommige artikelen kunnen beperkte of geen fabrieksgarantie hebben, zoals bijvoorbeeld ‘verbruiksartikelen’ waaronder Haarproducten, Shampoo, Make-Up, Skincare en Verzorging.

Wettelijke garantie

Als er geen fabrieksgarantie geldt of als je liever contact opneemt met de verkoper, geldt nog steeds de wettelijke garantie. Deze waarborgt dat het aangeschafte artikel moet voldoen aan wat is beloofd en wat je redelijkerwijs mag verwachten. Als bijvoorbeeld een televisie, waarvan de afstandsbediening na enkele weken defect raakt, niet aan deze verwachting voldoet, kun je contact met ons opnemen of met de partner als het om een artikel van een partner gaat. Wacht hiermee niet te lang nadat je het defect hebt ontdekt. Het verstrijken van de fabrieksgarantieperiode betekent namelijk niet dat er geen enkele garantie meer van kracht is.

Mocht er gedurende de garantieperiode een defect optreden buiten jouw schuld om, dan heb je recht op een reparatievergoeding of de vervanging van het artikel. Hieronder leggen we uit wat je in dat geval kunt doen.

Garantiebewijs

Het garantiebewijs van je artikel is vaak de desbetreffende factuur of het aankoopbewijs. Deze vind je bij de bestelling in je account.

Een stuk artikel?

Binnen de retourtermijn
Om zo snel mogelijk weer een goedwerkend artikel in huis te hebben kun je het beste retourneren en een nieuwe bestellen. Ruilen is helaas niet mogelijk. Meld het artikel als retour aan in je account of check de retourvoorwaarden of jouw artikel retour gestuurd mag worden.

Klantenservice

Vanaf het moment dat je je bestelling ontvangt, heb je 30 dagen de tijd om je artikel als retour aan te melden in je account.
Geef aan dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen in plaats van wat je oorspronkelijk had besteld. Kies 'ander artikel ontvangen dan besteld' als retourreden.
Gratis retourneren is altijd mogelijk. Voor eventuele uitzonderingen of als je twijfelt over het retourneren, bekijk de retourvoorwaarden.
Vanaf het moment van ontvangst van je bestelling, heb je 30 dagen de tijd om je retour aan te melden in je account.
Wanneer je een artikel via Haar Store aanschaft, mag je ervan uitgaan dat het in goede staat verkeert en naar verwachting functioneert bij normaal gebruik.
Wij of onze partners verwerken je annulering binnen 24 uur, daarna betalen we je terug. Je ontvangt automatisch een e-mail van ons als je annulering is verwerkt.