Voor 17:00 besteld, morgen in huis – Gratis verzending vanaf €35,-

[gtranslate]

Klantenservice

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Omruilen

Heb je een verkeerd artikel ontvangen?

  1. Meld het artikel aan voor retour in je account.
  2. Geef aan dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen in plaats van wat je oorspronkelijk had besteld. Kies ‘ander artikel ontvangen dan besteld’ als retourreden.
  3. Stuur het verkeerd ontvangen artikel terug.
  4. Om het juiste artikel zo snel mogelijk in huis te hebben, raden we je aan om zelf het juiste artikel opnieuw te bestellen.
  5. Als je nog steeds vragen hebt na het bovenstaande, neem dan contact met ons op.

Klantenservice

Vanaf het moment dat je je bestelling ontvangt, heb je 30 dagen de tijd om je artikel als retour aan te melden in je account.
Geef aan dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen in plaats van wat je oorspronkelijk had besteld. Kies 'ander artikel ontvangen dan besteld' als retourreden.
Gratis retourneren is altijd mogelijk. Voor eventuele uitzonderingen of als je twijfelt over het retourneren, bekijk de retourvoorwaarden.
Vanaf het moment van ontvangst van je bestelling, heb je 30 dagen de tijd om je retour aan te melden in je account.
Wanneer je een artikel via Haar Store aanschaft, mag je ervan uitgaan dat het in goede staat verkeert en naar verwachting functioneert bij normaal gebruik.
Wij of onze partners verwerken je annulering binnen 24 uur, daarna betalen we je terug. Je ontvangt automatisch een e-mail van ons als je annulering is verwerkt.