Retourtermijn
Vanaf het moment dat je je bestelling ontvangt, heb je 30 dagen de tijd om je artikel als retour aan te melden in je account. Na het aanmelden van je retour, heb je 14 dagen de tijd om het op te sturen.
Bestelling met meerdere artikelen van dezelfde verkoper?
De retourtermijn start dan pas wanneer alles bezorgd is.
Heb je een abonnement afgesloten?
De retourtermijn vangt aan zodra het abonnement is afgesloten. Na het afsluiten van het abonnement heb je een bedenktijd van 14 dagen om je keuze te heroverwegen.”
Dit kun je niet retourneren
- Cadeaubonnen en -kaarten
- Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken)
- Digitale artikelen
- Software en Abonnementen
- Artikelen die op maat/persoonlijk gemaakt worden, zoals gegraveerd geborduurd en op maat gemaakte bedrijfskleding
- Producten die een beperkte houdbaarheid hebben
Het artikel mag eenmalig gebruikt zijn
Als je het artikel alleen maar bekijkt om te begrijpen wat het is en hoe het werkt, zal er geen schadevergoeding worden gevraagd. Maar als je het vaak of intensief gebruikt, moet je zelf eventuele waardevermindering vergoeden.
Beschadigd of defect artikel ontvangen?
Meld je artikel binnen de retourtermijn retour in je account en geef dit via de retourreden aan ons door.
Partnerartikel retourneren
Op het retourlabel staat het juiste retouradres vermeld. Retourneer je naar een partner, dan handelen zij jouw retour verder af zodra de partner het pakket heeft ontvangen.
Gratis retourneren
Retourneren is bij Haar Store altijd gratis.
Retourneren is ook mogelijk via het formulier voor herroeping.
Verpak je artikel stevig
Het liefst in de originele doos.